субота, 29. јануар 2011.

KRAJINADA - КРАЈИНАДА 2007.


Kрајинада је замишљена као окуп младих Крајишника који живе у Београду, Србији, да се окупе на једном месту, друже, и присете родног краја, не би ли одлазак у завичај био лепши за нека нова познанства.
Све је почело почетком јуна месеца 2007. године на крајишком интернет порталу www.krajinaforce.com где се неколицина форумаша договара да им треба један изглет, који ће се одржати на познатом београдском месту за дружење, одмор, и спротске активности – Ада Циганлија. Нико од тадашњих учесника није могао да предвиди колико се права ствар онда урадила... Стварала се историја, може се слободно рећи, јер у каснијим временима Крајинада као својеврстан феномен, и као спој интернет повезивања и реланог дружења, расла са бројности, али и напредовала у својим садржајима. Оно што свакако упада у очи, што је Крајинада једна од ретких ствари у данашњем свету, која није направљена за рад комерцијализације. То је доказ наше љубави према завичају.
Све оно што је тада малобројна група од шест форумаша са Krajinaforce-a била договорила, спроведено је у дело 08. јула 2007. године. Извештај о томе, можете прочитати на наредним страницама.




Написао: chule80, 08.07.2007.
Ко није био, има за чим да жали... јер без обзира на све сумње, ипак смо испунили договорено, и утемељили смо манифестацију симболично названа:
……………………………………
..........ПРВА КРАЈИНАДA................................
Драго ми је да све испуњено, мада као што обично бива сам почетак није обећавао :kolutaj: ... јер је договор био тачно у подне, али само је мр. пропер стигао тачно на време, мада се њему и превоз посрећио, па ето стиго на време... и цела ствар би пропала, да ја не стигох  :exclaim  јер је професор био спреман да оде кући... уствари, ја сам мало и каснио на договорен термин, али то је било више из неких порука преко мобилног који су решили да унесу забуну у наше редове :confused , али то не успева, и ето са мр. пропером сам и ја чекао на договореном месту добрих пола сата, ако не и више... на крају ми решисмо већином гласова, да одемо сами, и остали имају телефоне, па ће звати, а не да ми стојимо на сунцу и да се кувамо...
Ту смо креули пар корака, а већ Мило
ш зове да каже да је стигао... тако да ето мушки део се сам упућује на бирано место...

Ту ми одаберемо неки локал са врло симпатичном конобарицом  :suncane:  :wink:  да угасимо жеђ, и тек што смо засели, ево ти Милоша и извади карте, али не за гсп, већ оне мађарице за коцкање, и пошто смо позаборављали "Беле"  :kolutaj: , онда лакше је било подсетити се "Шустера"  :biggrin ... И одвалимо ми ту неколико партија, па је Милош малко дошао до изражаја, јер вреба из ћошка  :biggrin и на то треба обратити пажњу ко буде картао са њиме  :wink: ... али ја сам га са једном борбом прса у прса, изгулио на почетку, па ће то "памтити док је жив"  :biggrin  :suncane:
После неког времена стижу и Љиља, и Једна мала, па настависмо са причом, смехом, вицевима, и већ је било и слика... Касније нам се придружио још неки момак, не знам ко он дође Љиљи, дал друг, или рођак... Дошле неке моје другарице, а Милош се одмах показао  :lol:  :lol: па пошто су биле кратко, није у потпуности оправдао улогу нај швалера КФ-а  :suncane:  али добро има времена!

Касније нам с
тиже и Мери, али дај њен долазак је био под сумњом дал је заиста било преко 30'С, па је комп био пречи него ми  :biggrin , али добро изборила се да јој не упишемо неоправдани час :wink:
Опет је било смеха, толико да смо направили 1 смехотрес, и не знам да ли су фоторепортери успели све те детаље да сниме, нешто јесте колико ја знам, али то ће бити дато само одређеним људима... Слике ће прво на обраду па тек онда на сајт!
Јер има заиста 1 занимљива и компромитујућа слика за све СРПСКОМ ЗАСТАВОМ  :wink: ... и лепо рече тад Милош: "лако је ширити је у БГД, хајде у Лици!"... и ето ако Бог да, ето нас средином августа на Удбини, са тим "антидржавним материјалом"... ако се стигну направити и мајице КФ, биће пун погодак!!!  :wink:

Фудбала није било, јер је Ада била препуна, а изгледа да нам боље иде испијање пића у кафани, него трчање на сунцу  :biggrin , јбг, биће ваљда касније када нас буде и више, када будемо доши на онај део где се и роштиља... јер сада и на ову врућину то смо морали да прескочимо, чисто да покажемо како нисмо ждероње!!!  :suncane:

Зато су ту биле банане, које је Љиља донела, исто као и неке ситне занимације, које су ужасно заразне :biggrin
Купање у Ади је прескочено, али није туширање, која нас је баш расхлађивало... већ када смо се напунили пићем почела бре гужва за клозет :kolutaj: неки су били на грдним мукама  :lol:
Конобарица је заиста била симпатична, врло... ето чим јој намигне неко од наших  :suncane: , она уздрхти, и разби 1 флашу, ја одма: "наздравље", а неко рече: "удаће се врло брзо"  :biggrin

И тако ве
ћ дође и време да дижемо сидро, јер су некоме и стомаци завијали као вукови...  :lol:
Милош је већ извукао закључке, тако да ће он сладећи пут бити записничар  :biggrin
Када сам се ја враћао кући, била је невиђена гужва уа излаз, вероватно би чекао 2 сата да изађем, али има чича вијуге, па сам то вешто избегао  :wink: једино што ме нека гуска
са југићем изнервирала, што није хтела да ме пустити, али пошто сам возио друга, нисам хтео да испаднем неваспитан!!! :suncane
















Написла: mery79, 08.07.2007.
Ja sam tada "malo" kasnila, pa ne znam sto se bas desavalo od pocetka. :))))))
Kad smo se tek dogovarali o tome kad i gdje ćemo se naći, ja sam predlagala da to bude kasnije popodne, jer na +40C ja ne mogu da funkcionišem. Ja sam ipak dijete iz Like.:) Te 2007. godine je tek počela ovakva vrsta pisanja na KF i neka vrsta druženja. Tad je bio početak svega toga. Što se mene lično tiče, meni su ta druženja bila veoma draga. Sa nekima od tih ljudi se i dan danas čujem svakog dana i voam često vidjam.
Evo vam link
http://www.krajinaforce.com/diskusije/viewtopic.php?f=2&t=5286, pa se sami uvjerite kako je to krenulo. A što se tiče slika, slika uvijek ima, samo ih nismo postavljali javno.



Написла: jedna mala, 08.07.2007.
Dogovor je bio da se nadjemo na Adi u 13h kako mi se cini a dan je bio jedan od najtoplihij tih dana. Ja sam se nasla sa Ljiljom pa smo zajedno dosle na dogovoreno mesto, Milos, Chule, Djole su vec stigli cak i odigrali neku partiju karata. Mary je kako vec rece MALOOOOOOO kasnila. Dogovor je bio da se odigra i neki fudbal ako se dobro secam al zbog prevelike vrucine od toga nije bilo nista sve je proslo u sedenju u basti obliznjek kafica uz ladne sokice, pivo i pricu i mnogo smeha. Nije nas bilo mnogo ali je bilo jako lepo druzenje. Ubacila sam par slicica cisto da se ne zaboravi. E to za 12h ja nemam pojma kako mi je Ljilja javila ja sam stigla na vreme sta ste se vi dogovarali nemam pojma, i ne znam o kakvim nedostatcima je rec meni je to druzenje bas bilo lepo u svakom slucaju ne kao ovo koje ste organizovali proslo leto al ipak bitno je da je odrzano :))) Video kamera stalno upaljena pa jedva smo se i uslikali koliko je uputsava bilo o postaljanju slika a ne jos i da se snima :))) a to za dogovore i kasnjenje zato i kazem nisam se dogovarala pa ne znam znam samo ono sto mi je Ljilja prenela
Написла: BeBa, 18.05.2009.
A ja na tu Krajinadu nisam stigla :(( izvisila sam za par dana! Bilo mi je toliko zao...i dalje je i za proslu godinu a i za ovu! :(( Al smo se zato te godine fantasticno druzili i sastajali vise puta... Bilo mi je preljepo! Hvala vam!


То је укратко наша прича.


chule80

Нема коментара:

Постави коментар